Aspectual Marker 7 v

Så här ser han ut nu, min birmakattunge på 7 v:



Inte så lite söt, va?

Kolla här då:


I den här åldern tycks han kunna göra vad han vill med kroppen. Sugen på varm choklad är han också:



Ni får hålla tillgodo med dessa bilder för den träningsfilm jag tänkt lägga upp klarade inte av censuren. Jag åkte till klubben och skulle köra "tysken" men när jag kom hem och tittade hade jag både fel arm, vred kroppen och glömde blindbytet för att svängen skulle räknas som just en "tysk". Visst, hundarna fick öva på boxhörn och att ta hinder bakifrån, men speciellt vackert var det inte. Eftersom ballerinaagility står på modet tänkte jag bättra på det litegrann.

Vi tar nya tag på onsdag och hoppas att tyska armen sitter där den ska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt söt liten birmaunge!

//Maria

2010-05-11 @ 11:37:57
Postat av: Liza

Ojoj, toksöt var namnet.

2010-05-14 @ 14:45:53
URL: http://fenapisu.blogspot.com
Postat av: Becca

så ortoligt söt ett syskon till Tiquila eller :-)

2010-10-15 @ 10:47:32
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja söt var han men han klarade sig inte, tyvärr. Jo Becca, ett halvsyskon till Tiquila, de har samma pappa!

2010-10-15 @ 11:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0