Lite bilder på Aska

Eftersom min nya katt heter Askungen fast inom en annan kultur (=archehtyp) tänkte jag att hon kunde få heta Aska, och så får det bli. Katten är grå i ansiktet och på benen. Askan är grå. Katten heter Aska. Hon är lite frimodigare och travar runt i lägenheten lite modigare nu och börjar acceptera sin nya tillvaro, ja kanske rent av gilla den. På natten sover hon bredvid mig och spinner, så nog verkar fröken ha tagit flytten med ro alltid.

Inspirerad av detta tog jag lite nya kort och uppdaterade hemsidan.


Aska


Aska igen


Närstudie av Aska

Och så några bilder på Melanchton. Dessa måste också ut på hemsidan...


Här ser han lite galen ut..!







Jag kan säga att han INTE ville fotas utan mest ägnade sig åt hämndmanövrar tills favoritleksaken - en fjäder med en pingla - åkte fram.

Paloma får väl också en plats i bloggen idag:



Så - det var det, det. Bilen är lagad och står på parkeringen. Det verkar som om alla undanflykter inför Motalaprovet på söndags kan strykas. Ja, ja. Det är bara ett prov - och Spika och jag har inte hunnit träna så mycket som vi borde.




Kommentarer
Postat av: Becca

Men gud Johanna vilken skönhet!!

Många kramar från oss i sörping :-)

2009-10-02 @ 08:33:37
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0