Puh- medryttarfrågan är löst.

Nu när Rökkvi ska säljas står jag nu utan häst och har funderat rätt mycket (och letat) andra medryttarhästar, men eftersom jag inte vill rida tregångare blir urvalet litet. Idag sa hästägaren att jag kan få rida Imir som jag började på i höstas och jag kan även få tävla på honom framöver om jag blir sugen på det. Roligt! Och vill jag rida mer än en gång i veckan kan jag låna ett sto som bara får gå rakt fram i skogen, då kan man rida en runda i skogen och en gång i paddocken i veckan. Det är ju perfekt! Vid närmare eftertanke är inte Rökkvi en häst för mig, jag har helt enkelt för höga ambitioner för en häst med de gångarterna.

Nyss när jag hade Paloma i knäet började hon skaka och himla med ögonen, fick liksom en frånvarande blick. Hoppas det var en förvärk för nu är jag nyfiken!!!

Kul det här med kattuppfödning - när det går bra vill sägam och det får jag verkligen hoppas att det gör. Nu är det dags för Taggen på trimbordet, han ska på inofficiell utställning på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0