Inga ungar än...

Paloma tiger som muren. Hon tänker inte klämma ur sig några bebisar verkar det som. Jag tippar dock på att det händer i natt även om jag börjar tvivla på om jag räknat rätt på datumet. Inget är som väntans tider sägs det.

Under tiden jag väntar bgger jag om hemsidan och strukturerar upp det hela. Jag har inget avancerat program, bara Frontpage och skulle vilja ha rullande knappar, ni vet så där att det rullar fram en lista om man för pekaren över knappen. Om någon vet hur man gör det får man gärna säga till. Tills vidare får det bli lite knepigt, men det får duga.

När jag har bestämt mig för stamnamn ska jag nog ha det som domännamn. Jag tycker Grammatica skulle vara fint, det passar väl på en språknörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0