Hemmajobb idag

Idag är det min egentliga stalldag, så jag ska testa hästen i kväll igen. Får se hur det går...

Jag plåtade lillen idag (igen...):






Han är "för jädra söt" som jag brukar säga. Han är en riktig sömntuta och hatar att gå upp på morgonen, äter dåligt då också men på eftermiddagen kommer han igång. På morgonen ligger han bara bredvid mig och smackar när jag ska gå upp och vägrar inse att det kanske vore bra med en morgonkiss... I går natt hade han kissat på sig i sömnen, så det blev lite att tvätta. Det gör inget!

Idag har vi en riktig slappdag där jag försöker få kläm på hur jag ska börja mitt nya kapitel i boken. Det är inte helt enkelt och jag får nog börja i en helt annan ände än jag tänkt från början. Det ska handla om citeringar på diskussionsforum, men det blir inte så bra än så länge. Nåväl, det ordnar sig, det gäller bara att hitta rätt tunnelingång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0